Ace got's teh ugglies!

Svennis

Köpte ett par uggs svinbilligt när vi kom hit och det var kallt som fanken och har typ inte tagit mina fötter ur dem sen dess. Min illustrationslärare (som är sjukt skojfrisk och säger fuck vartannat ord) påstår dock att det var höjden av australiens motsvarighet till svennighet att ha uggs. Sen skrattade han lite åt mig, och sen erkände han att han också hade sånna och att han använde dem varje dag när han kom hem. Men aldrig utanför huset, man vill ju inte skämma ut sig sa han. Aj då. Det han inte vet är att han klär sig exakt som en svensk poppojke, du vet för tajta jeans, innåtröv, vringade tshirtar med frekka tryck, slitna gympadojor och svarta koftor. Vem är fel på det nu då? Hehe..he?

Jag har så tråkigt, sitter och "felles sukkar" med norrmännen och väntar på att vår lärare ska såga våra brevpapper och visitkort. Plus jag har lyssnat sönder min musik. Vår vän Paul (världens mest mellow människa från Kenya, han har en guldtand) va hos oss igår och la över musik men den kopierades alldrig. Theobald svor en lång ramsa om min "hormac" Argtheo..

På flygplatsen var det en i bagagekontrollen som frågade om vi hade bråkat.
Theo=arg

På flygplatsen på väg hit var det faktist en tullman som frågade om vi hade bråkat. När jag sa att vi inte hade de sa han:
So he always looks like that then? Ha!

Nu får det fan vara min tur att bli knäckt snart annars går jag hem!

Smek
//Dunder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0