Fy på mig!

Hej min kära kära älskade vän!

Förlåt att jag har varit litta frånvarande på bloggen, jag ska aldrig mer försumma den. Anledningen har varit att jag nästan har dött av trötthet och uttråkning av livet under tiden jag jobbat. Jag gillade mitt jobb som fan men jevlar vad jag var trött på att jobba. Men nu, nu min kära har jag jobbat min sista dag för sommaren, nu kan min kärlekshistoria med bloggen och dig fortsätta.

Såhär har jag kände jag mig  i sommar....


Fan vad glad jag blev när jag läste dina inlägg om tajtsen tidningarnam och katie holmes. FnizZ. 

Jag vill också se kändis, den enda kändis jag har sett i sommar är Pekka Heino (eller hur det nu stavas) på liseberg. Det var stort hahaha. Just nu sitter jag på stadsbibblan och studar, du ser, pappa Gabbi ska skriva tre tentor i augusti. Oh yes! Looking forward.....INTE!

Pekka och hans käresta (tror jag) som även han spanades in på Liseberg.


Men du... jag har mer att berätta, fast inget speciellt, men nu måste fortsätta studa litta nu. 

I'll be back!

Loooooooove yooooou!!!!

PözZ / din Skidder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0