Hjälp!



Gabriel min ängel! Jag behöver din hjälp! Till min fashion illustration-kurs måste jag välja ut "musor". En modedesigner och en annan kultur-grej.(från film, böcker, konst, joddling å whatnot) Jag har valt Guillermo del Toro, du vet han som gjorde el Orfanato och Pans Labyrint. (och Hellboyfilmerna för övrigt)

Men jag har ju ingen koll alls på modedesigners. Den enda jag kunde komma på att jag gillade var Vivienne Westwood, och Alexander Wang gjorde några skor som mina, dom sövletterna med hål vid tårna och monsterklack. (mina är ju dock från din Sko.)

Du som har lite bättre koll, kan du komma på nån designer som jag skulle gilla? Nått utflippat och gärna med massa fina klänningar som är kul att rita =) Det behöver dock inte passa med Guillermo det Toro.

Smutt
//Dunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0