Jeflars!

Jag är skitstressad. Eller ja, jag sitter på ett cafe och dricker kaffe som är gratis (eftersom dom glömde bort mig i nästan en timme, jag glömde iofs bort kaffet  i en timme också så det gjorde inget) och jag letar bilder men det är ju plugg för mig! Lyxplugg, snart måste jag sätta fart och faktiskt göra något. Sattan vad tempot är högre här än i Malmö. Jag måste göra ett helt paket med brevpapper och visitkort och gegg till en företagsidentitet, och jag måste göra en skräckfilmsposter som jag naturligtvis har velat bort halva tiden på. Hur fan ska jag kunna välja en film? Jag var inne på att välja Psyco... men... inget blod ju. =(

Nu, nu! Nu ska jag plugga på riktigt! Först ska jag bara bestämma vilken av mina 20 halvbra logor som komunicerar ecovänlig musikfestival mest effektivt. Sen ska jag rita zombies, eller vampyrer, beroende på vilken film jag väljer. Åh jag älskar mitt plugg =) Jag är så ruttet bortskämmd!

Berätta mer om vad som händer hemma! Hur mår Buttmunch? Vad gör brudarna? Har det hänt något chokerande? Skicka ett mail om du har snuskiga detaljer! 


Här får du en naken affroflicka som står i en tunna, hon har en slängkappa, det vill jag med ha.

Älsk
//din Dunderhonung

ps. visk.. jag saknar dig med..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0