Too many tights!

Det verkar inte gå att länka så jag gör det oldschool: toomanytights.typepad.com

Titta vad fina! Tyvärr är dom handgjorda och kostar 80 dollar. Men om jag inte äter alls på.. 4 dagar, då har jag råd!
Han som har suttit och sytt dem och alla deras legginssyskon är ett psyco som har en blogg om leggings. Han sägger att han är som lugnast när han syr tajts. 

www.frankie.com.au

Jag läste om de här snyggingarna i min nya favoritblaska, Frankie. Du som fellow tidningsjunkie hade älskat med den! Den är så snygg och bra och brudig och jag vill bara knyckla den och tugga på den som Ida brukade göra med papper i mellanstadiet. Jag ska se till att ta hem en till dina högar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0