Hello, bonjour, hola, γεια, 您好....(google translate är roligt)

God kväll/morgon foox!

Det är fredag kväll och jag sitter och bloggar med smutsiga fingrar efter allt mitt gnuggade i en nöjesguiden tiding... jag städar och det går sisådär. 

Jag bara kom på hur briljant det att vi uppdaterar varandra med en blogg. Det skulle ju vara bajsdåligt om vi bara kunde prata med varandra i telefon med tanke på tidsskillnad och blalbabla.... När man pratar så måste man ju säga det viktigaste och så men nu kan man bara skriva en blandad kompott när man kommer på det. Ja som nu då. Förlåt detta var jättetråkigt men jag är helt jävla extremt uttråkad.

Till något annat. Jo, jag har tänkt på den där hjälpen du frågade om och jag måste säga att det är lite klurigt. Jag får alltid prestationsångest när man ska komma med något bra, men jag funderar och säger om jag kommer på någon bra designer. Hur är det annars i skolan? Tell me!! Jag är nyfiken! Är skolan bra? Vad heter dina kursen mm.?

Och till något annat igen. Jag sörjer att du inte är hemma, då hade vi bland annat kunnat se Antichrist tilsammans, alla andra är sånna wimps som kissar på sig av att se läskiga filmer (okej jag kissar på mig lite jag också)... och sen en annan sak, om du har tillfälle att ladda ner musik eller gå in på spotify eller nåt så MÅSTE du lyssna på en låt med Scarlett Johannson den heter "Relator" och är gjort av en man som heter Pete Yorn. Den är sjuuuukt bra och catchy!!!! 
Sjukt snygg kvinna... lite avis blir man. Nä fy fan vad äcklig bild förlåt om jag orsakar kiss i byx nu. Fast detta är inte omslaget till den nya Antichrist filmen.

Denna bilden var lite bättre....


Okej det var nog allt nu...eller?

Jo en sak till, jag saknar dig! Oj nu lät det som jag var kär i dig...det är jag inte, bara lite...tihiiiii

Nä fan nu får jag gå och skaffa nåt att göra.................

pjUZz & KjamiZ / tha Skidda'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0