Kaaabooom

Do you remember the good old times?
Say what!? Vilken underbar suprise att du hade skrivit, jag fällde nästan en tår när jag såg att min hotmailinbox var helt tom från ashtray-mail :´(. Men detta förklarar ju saken yeeey! Fan jag vill också lägga upp litta fräcka bilder men jag är av med kamerasadden, damnit!  Det får duga med en gammal klassiker från Barcelona.

Vad göttit att allt är bra, är avis som fan men jag och A to the lex funderar på att åka till Sardinien, sa jag det? Kan behövas efter mitt slit som verkstadsgubbe. Hahahaha på tal om jobbet, fy fäääeen, en gubbe som heter Kurth (haha bara namnet säger allt) skäms inte för att stå och spänna sig så han skakar och sedan låta fjärtarna rip. Samma goding drar också förstaklassiga skämt som "Hur vet man att en kvinna utan ben har gått förbi utanför? -Det är snigelspår på marken". Jag säger bara  HA......HA........HA *FniZz*. 

Saknar dig mannen!

Puzzzzyyyy // the Skidder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0