Supah Triste!

Åh det är en ynnest att skriva blogg med dig Gabriel A, kära! För Jesus Kristus vad jag är uttråkad nu! Och ensam! De enda jag träffar utom Teabag är folket på mitt café, de har börjat känna igen mig nu till och med. "What will it be, Luv?" och "Another coffe, Dahrling" säger dom. Jag låtsas att det inte är för att dom vill ha mer dricks. 

Also, för att fördiva tiden, läser jag en bok som jag stulit från vårt hostel. Lover Awakened, en vampyrporr-roman av bästa slag!  Den handlar om the Black Dagger Brotherhood som kämpar för att bevara vampyrrasens renhet. Meget underhållade må jag säga! 




Jag sysslar även med att fotografera diverse som roar mig. Like so;



Faktiskt, så hörde jag på Ross Kemp on Gangs, (en dokumentärserie på Tbirds hårddisk) att man gör så när någon har blivit mördad i ett gängbråk. Shady, shady st Kilda. Förmodligen dock, är det bara någon som är lite mobbad.


Gnid
//Dunder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0