Damn straight!

I agree love!! Fan detta var den bästa idée evva'. 

Jag luktar hydraulolja idag, fetta va!? Jag längtar så jevla mycket till litta ledighet nu. Jag tycker till och med lite synd om mig själv just nu :( om du hade varit hemma hade vi kunnat gå till vårt nyblivna stammishak patisserie och snåldricka kaffe i fem timmar. Varför har du lämnat mig!? 

Btw en input om det här om gängkrig, Alexandruski säger att om man har tårar tatuerade i ansiktet så betyder det att man har dödat någon, en tår för varje människa. Det ger lixxxxom litta street cred, jag funderar på att tatuera in ett dussin så jag blir kung i Lund. Låter bra?

Jag på maskerad

En hund med galet mycket street cred.


Åh du en annan liten grej hiiihiii, igår åkte jag för första gången i en porsche. Det var Majz morbrors och han tog oss för en åktur. Jag höll på att pissa på mig av hans räserbil, den gick så fort. Fräckt va!? Åver änd aut.



Räserbil deluxe.


Fist// Skidder

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh asså en riktigt bloggar uppdaterar typ 10 gånger om dan de gör knappast ni. peh orka bry sig mjau

2009-07-15 @ 19:36:57
Postat av: Lars

Ni bloggar ju jätte sällan skärpning pufh

2009-07-23 @ 00:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0