Soffbonanza!

Hahahaha.. jag kan verkligen se det framför mig hur du trillar och mosar kakan mot marken. Stackare! Du ska veta att jag tycker det är sjukt kul att läsa om dina bravader down under. Själv händer här faktiskt inte så mycket, tråkigt nog. Men skolan har börjat och idag ska jag lämna in en cp-uppgift i ett ämne som heter transmissioner. Låter riktigt kul va!? Bajstråkigt är vad jag skulle kalla det.
En sak jag kom att tänka på när jag surfade runt lite på blocket för att hitta några billiga, snygga soffor är att en stor del av befolkningen, en majoritet av blocketförsäljarna har världens äckligaste smak. Nu kanske jag inte har världens bästa smak heller, men please säg att det inte bara är jag som kräks lite i munnen när jag ser dessa pieces of beauty.

Mmmmm....smaskens! Det roliga är också hur försäljarna ska försöka få sofforna att verka lite frekka när de skriver att de är "shabby chic" och "retro". Tillåt mig skratta, hahahahahaha!!! Vilken är din favorit?
Japp såhär kul har jag det :D.
Pjuzz & kjamiz / Skidder mannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0