Re:Soffbonanza!

Ajemeen.. Jag är här för att roa dig, min vän! Det är inte för inget som mitt namn är Dunderklumpen.
Ang. sofforna så är det en gammal men dock väldigt väldigt sann spaning. Speciellt det där om att folk försöker hypea sina klenoder, som dom bevisligen inte ens själva vill ha, och dessutom tar helt sjuka priser för. Retro är f.ö en kul sak att säga om saker som bara är gammla och inte riktigt har nått hela varvet runt.
Men jag tror du måste lita på att allt  kommer tillbaka. Ta nummer två till exempel. Visst, NU tycker du den ser ut som att någon har ätit kritor och sen kräkts på den men om några år kommer du sukta efter en luden vän som den här! En riktig plychdröm med sand längst ner mellan kuddarna och riktigt härligt ingrodd cigarettgoft. Mina bröders mamma brukade ha en liknande fast grå-lila-spräcklig back in the day. Det var som krypa upp i knäet på en stor missfärgad björn! Jag gillade att somna i den mycket mer än i mina föräldrars svarta lädersoffa, där man fastnade med kinden för man blev lite svettig när man sov och sen vaknade man och var arg för man hade missat Mumin.
Nock om det, jag hoppas du hittar din drömsoffa min kära, tänk bara på den Maja har... dregel.
Nu ska jag ta mig ur min ormtimma och gå och rita en klippdocka. Sen ska jag gå på kortfilms expo!
Kysskiddz
//Dunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0