Mycket måndag..

Jag har gjort det till en rutin nu att aldrig ha på mig riktiga kläder på måndagar, jag slipper ta mig in till skolan så jag kan lika gärna mjukstarta veckan. Det är bara så sjukt segt att klä på sig när det är så kallt som idag. Det går iofs alltid sjukt segt att komma igång på måndagar, och dessutom var jag fortfarande bakis i morse, sen i lördags. 
Sine(som finns på bild nånstans längre ner på bloggen) lagade mat åt mig och Tbone och sin lägenhetskompis Hanna, medan vi tittade på och drack vin. Sen dök Paul upp en stund och vi tänkte gå ut men det slutade med att vi öppnade mer vin och dansade runt på vardagsrumsgolvet. Så vi kom aldrig därifrån. 
Sen vaknade jag i deras extrasäng två centimeter från väggen så jag såg bara vitt. Jag trodde ag hade blivit blind. 
Nu sitter jag på Vinyard igen och dricker kaffe och letar bilder till nya moodboards, en för ett klistermärksprojet och ett för ett projekt om att komunicera för musik.
Btw så har jag helt glömt att visa dig sidan som vi gjorde för att showcasea vårt projekt med gogreen och tetrapak! Sidan är formgiven av Anton, Josef och mig och may I say mästerligt byggd (missa inte att man kan vrida förpackningarna) av Fredrik och Johannes som också pluggar med oss. Den fräcka gröna färgen var dock Tetrapaks val.. 
Och här ska du få du av mina bilder från min modeillustrationskurs att snaska på! Som jag kanske har nämnt innan är den kursen rätt fri, man fick välja en designer och en bok/film/regissör/nåt att basera sina bilder på. Jag har Vivienne Westwood (för hon var den ända jag kunde komma på att jag gillade) och Guillermo del Torres (den här bilden har tex element från Devils Backbone) Och också så är den nte helt färdig än.
Gos
//Dunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0